Formátová textu příspěvků na Facebooku

Facebook testuje formátování textu příspěvků a my víme, jak a kde to můžete použít.
Celý článek »-
Leden, 2017
by ambio
Zákaznický chat ano či ne?

Zákaznický chat je silným marketingovým nástrojem v rukou toho, kdo jej dokáže správně spravovat. Je vhodný i pro Vás? Přečtěte si náš článek.
Celý článek »-
Listopad, 2016
by ambio
Školení pro zákazníka v Chorvatsku

V září jsme školili zaměstnance našeho nového klienta až v Chorvatsku. Zase jsme si ověřili, že lidé jsou všude stejní a záleží jen na jejich zájmu a nadšení.
Celý článek »Jak získat až 3 dny navíc každý měsíc?

Každý den vyřídíme v průměru 27 telefonátů a odpovíme na 33 e-mailů. Není příliš velký rozdíl mezi lékařem, kadeřnicí nebo recepční v posilovně. A co u Vás? Zabere Vám to hodinu denně? Určitě ano.
Celý článek »-
Srpen, 2014
by Admin